20170314

haallu




Assalammualaikum.

omgeee dah lama gegila gila sangat gila tak update. nak kata busy tuh tak pun senanya. last entry, aku cite pasal spm memang nak dekat dah. sekarang ni, result pulak HAHAHAH. esok do result keluar ;_; /nangis tepi longkang/ urmmmm debaran semakin terasa hahahqhqahaq

nak kata takut tuh ada. eksaited ada. tapi lebih kepada eksaited kot hajahqha. tapi tak boleh eksaited sangat nanti kecewa so biasa2 sudah. btw aku sekarang dah keje, keje kat secret recipe huehuehue. harinih aku cuti tu sebab rajin nak update blog ni hahaha. seminggu sekali kene cuti sehari. biasanya kalau aku cuti mesti akan keluar dengan kengkawan aku hahaha tapi harinih tak kot sebab salah sorg kawan aku keluar dengan orang lain Lol. 

ngantuk gila sekarang nih, mentang2 harini tak keje so aku tak tido HAHA. aku tengok kdrama tadi so kejap lagi sambung balik kot tengok. baru nak tengok cite who are you school 2015 tu hajqhajaqhajhqqhj. dorang kate nanti akan ada school 2017 pulak ahqjha tak tahu lah betul ke tak tah. takut tengah tengok tu tertido pulak hahaha. biasanya aku centu lol

semua kengkawan aku duk mimpi pasal result dorang. aku je ke tak mimpi hhahhqhahq. memang kene mimpi ke AHAHAH bior jelah. tengok lah cane esok hmmmmm. okay sampai sini jelah, tak larat pulak nak menaip hahahqqha. okkaaaaay. semoga esok baik2 saja ;_; ;__;

aaaadios












No comments :